Nekad MRkio | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ET78

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112566697/

Ditt Hex-ID: 110000144aeb7a9

Vad är din discord tagg? TomteFar#7624

Vem var det som bannade dig? ~Lenny Rakblad

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: doxxing ~Lenny Rakblad Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev en kompis efternamn ifrån min klass på en twitch stream, även för att jag ej gick in i support när dom bedde mig. (han som jag skrev efter namnet på är ej sur han brydde sig ej utan skrattade åt det typ)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i ett falck möte för jag nyss hade blivit anstäld då så ser jag att bosse har skrivit nåt typ hoppa in i support var på jag skriver varför han skriver gör det ba och jag dum som jage skriver jag e i ett falck möte han svarar då blir det ban direkt och jag svarar varför sen ok, jag forsatte jag falck mötet efter ett tag blir det restart och då står det att jag har ban en vecka och jag tänker rätt åt mig och tänker över bannen sen går jag in igen för jag ser att jag ej är kvar i discorden, då ser jag att jag e perma bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va bra men perma ban kanske e lite förmycket på tanke att han inte bryr sig om att jag skrev hans EFTERNAMN (vilket va dumt) han skrattade åt det i skolan. men fortfarande tar jag på mig allt. men jag tycker jag ska få unban för 1 jag har lärt mig att inte skriva efternamn eller förnamn i en chat. 2 han e lugn med det. 3 jag kommer ej göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall, att bete mig
fear rp att sköta mig när jag e kidnappad
rdm inte slås utan andledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte skriva hans efternamn om han ej frivilit lagt ut det. att inse att ett support ärende är viktigare än ett falck möte. osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jajajajajjajajajajaja, absolut att inte skriva någons efternamn eller förnamn i twitch eller nånannans stans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka