Nekad mrkennvik | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrkennvik

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig kennvik

Vad är ditt discord namn? mrkennvik

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2010

Berätta om din karaktär. Greger Eriksson är en invandrare ifrån pakistan han har 1 bror och en syster. Hans bror dog i en skottlossning för några månader sedan. Greger var väldigt nära sin bror. Gregers syster heter greta och jobbar som strippare i pakistan. Dom har inte så bra kontakt pågrund av distans. Greger han själv har varit en farlig unge sen han föddes han brukar slå folk och råna folk. Han blev utsparkad ur sitt förra gäng så därför kom han till staden. Han gillar bilar och är attraherad till tjejer och ägg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa scenarion och jag kan delta i scenarion. Jag kommer vara väldigt social och seriös när det behövs. Jag kommer följa reglerna och hjälpa till att göra RP roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man tex ger upp om man blir stannad av snuten istället för att döda dom och fly. Eller att man ber några av sina gubbar att backa om man är fler än fienden. Eller att man medvetet krockar om man blir jagad av någon.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja att man alltid ska spela med sunt förnuft. Man ska som gängmedlem inte kaxa sig mot polisen. Och att man ska använda fear rp asså att man ska bli rädd om någon siktar med en pistol mot en.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det har jag inte

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, utveckla mer utförligt din karaktärs, intressen, personlighet samt vad den strävar på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka