Accepterad MrKarlsson | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrKarlsson

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198983587958/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? TråkigMänniska#7911

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ivan Petrovich. Född i Sverige men med 2 Ryska föräldrar och hade en ganska tuff uppväxt med en sträng farsa som hetsade både Ivan och hans morsa. Gymnasiet var en svår period som kretsade kring mycket alkohol och drogrelaterade saker, fester osv. Ivan klarade i alla fall gymnasiet med alla sorters svårigheter både i hemmet och utanför. Utifrån alla hans experience så har Ivan blivit en hård men även ödmjuk och vänlig människa med glimten i ögat.

Ivan är 24 år och i dagens läge, han gillar spänningen mellan de olagliga och de lagliga men har mognat och lärt sig av sin missbrukande farsa och den jobbiga tiden på gymnasiet. Ivan kan prata med alla och kan vara seriös när de väl gäller men gillar de oseriösa livet att man inte ska bry sig så mycket om vad andra tycker.
Ivan är jobbvillig och Ivan är intresserad av bilar och skulle tycka det vara roligt att jobba på någon slags bilfirma eller som mekonomen. Ivan gillar att samla på sina bilar.(de är även jag).

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle tycka de va kul med lite RPande då jag sett mycket RP och jag skulle vara seriös gällande server regler så inga såna problem med mig. Samt, jag söker en aktiv och dedikerad server som man kan lägga ner tid på. Denna servern verkar vara väldigt seriös och professionell.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Hörde av polaren som spelar på Multi att den är nice och seriös.

Hur hittade du Multistaden? Genom en polare och på framsidan på FiveM att de var en bra RP server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha de så roligt som möjligt men även att de jag bemöter har de kul. Även är ett mål att skaffa nåt form av jobb. Att utveckla en karaktär som man kan lägga ner mycket tid på och att kunna ha en bra economy, etc.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka