Nekad MrJost3n | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrJost3n

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198274474010/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Mr.Jost3n#4726

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Karl Svensson, han är 23 år och bror med Olle svensson. Han är född och levt hela sitt liv i trelleborg. men nu flyttar han till denna staden för att komma närmare sin bror och för att kunna jobba med han. Han har jobbat som taxi i hela sitt liv och är väldigt intresserad av sitt jobb. Hans intressen är fotboll, e-sort och bilar, han är speciellt intresserad av f1 och sport bilar. Han är inte kriminell och har aldrig varit det och kommer troligen aldrig vara det eller det är det jag inte vill med denna karaktären, jag vill inte att han ska vara kriminel

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill spela med mina vänner och jag kommer kunna få taxi som jobb som gör att jag kommer kunna göra de scenarion jag vill och det rp jag vill.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag hörde att det var bra rp och bra scenarion. Jag vill spela med mina vänner spela på den. Mina vänner har även sagt att det är bra ledarskap och att de är rättvisa. Jag vill även ha en server att spela på efter som min föra blev nertagen och efter som denna är den största i sverige just nu som inte är 18+ så tror jag att den är bra

Hur hittade du Unive? Genom minna vänner och jag har sett den på fiveM klienten och sett att den har många spelare på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på roleplaya olika gubbar och olika personligheter. Jag vill även göra roliga och bra scenarion och lära känna folk så jag få fler vänner som gör att jag kommer ha roligare på servern och bara ett roligare rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa fler vänner, ha roligt och bidra till bra och roliga scenarion. Min gubbe kommer inte vara någon som sticker ut han kommer bara vara någon som bara är där och kör taxi om jag får jobbet och jag vill lära mig det på denna servern, för på andra servarna jag hart spelat på har jag spelat någon som sticker ut och syns mycket. Så mitt mål är att lära mig spela olika sorters gubbar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, för den andra servern jag spelade på blev nertagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka