Nekad mrjnneri | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrjnneri

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199244226607/

Ditt Hex-ID: 11000014c87b02f

Vad är din discord tagg? rosaapan

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-29 085513.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag pittade i enn annnan bil och jag hade en skit rp. Sen för det är ingen bra rp och man kan ha så mycket bättre rp en att pitta i en annan bil. 320 banna mig också för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte med min bil och sen så såg jag en grabb som jag har bråkat med tidigare och jag sa till han att han skulle stanna men han åkte i från och då började jag pitta han som var ett riktikgt dumt beslut . fortsätte att pitta sen så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% rätt att han banna mig och det jag gjorde va fel. ångrar till 100% att jag gjorde de och lovar att jag kommer aldrig göra om det igen. brukar ha en bra och social rp vet inte vad som hände här vet att det var fel och detta kommer inte hända igen. men iallfall så var det rätt att 320 bannad mig och om man gör något sånt har ska man bli bannad som jag blev. men ångrar de som jag sa och kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ne har inte blivit bannad på länge men har ju blivit de tidigare och kommer inte ihåg de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för att pitta han så kunde jag försökt följa efter han tills han stannar och prata med han så jag kan få en lite social rp. eller så kunde jag försökt att hitta han och prata med han istället för att pitta han. Kunde ha gjort massor av olika saker och av alla val så tog jag den dummaste och jag ångrar det verkligen och lovar på allt att jag inte kommer göra om det här igen då jag oftast vill ha en bra rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att man verkligen inte ska pitta folk då det är de dummaste man kan göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka