Accepterad MrJangeby | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrJangeby

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Jangeby

Vad är ditt discord namn? Mrjangeby

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emilio Montero Lubos

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Gäng kriminell, pricksäker och farlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Det är en 24 åring gäng kriminell grabb som heter Emilio han har en utländsk bakgrund från Brasilien.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra kommunikation, trevlig och pratglad, kommer med mycket idéer och är en bra rollspelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig i min spel historia

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm, sunt förnuft, copbait och fear rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar rollspel och letar efter en bra server med mycket spelare på så det finns mycket saker och göra på servern och har hört mycket bra om eran server.

@MrJangeby Du behöver utveckla din karaktärsbeskrivning med bakgrund och framtidsplaner

Du har 24h på dig innan ansökan automatiskt nekas.

@MrJangeby Du behöver utveckla din karaktärsbeskrivning med bakgrund och framtidsplaner

Du har 24h på dig innan ansökan automatiskt nekas.
Min karaktär heter Emilio Montero Lobos och är en 24 åring man från Brasilien han hade en tuff uppväxt eftersom han pappa var en alkoholist och knarkade mycket detta ledde till att Emilios uppväxt blev väldigt dålig och så en dag så blev han kompis med en i Brasilien som höll på med massa skite och tvingades Emilio till att göra saker som inbrott, ta drogor och mm när Emilio var 22 år bestämde han sig för att flytta och starta på en ny kulla i livet för att komma från allt skite men det gick inte jättebra och han hamnade i skite igen men så en dag sa han till sig själv ”Nu räcker det, jag ska sluta nu” och så kom han från det. Nu är Emilios framtidsplaner att söka efter ett jag, känna egna pengar, stå på egna ben, köpa ett hus, köpa en bil och leva ett bra liv borta från allt skite som han en gång varit i.

Förlängd 24h, ej funnits möjlighet till intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka