Nekad MRJ2822 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MRJ2822

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? mrj2822

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter clark olsson och är 22 år gammal. växte upp med båda föräldrar med en pappa och en mamma som jobbade inom motorer. ingen mobbning inga problem i uppväxten aldrig varit fast i gatan/med kriminalitet så jag sa ju att hans föräldrar jobbade med motorer så han älskar bilar motorcycklar och snygga tjejer även pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med massor av roligt RP till resten av alla spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att det blir roligt och bra från bådas perspektiv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Jag har förstått reglerna. RDM Random deathmatch du får inte döda någon. FEARRP menas med att du inte vä om ditt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare spelat några andra servrar x

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är rättvis och pratar i samma toner som jag blir bemött med.

Nekad.
Anledning:
utveckla karaktärsbeskrivning se till att få med alla dessa, Namn, efternamn, ålder, bakgrund, intressen, känslor

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka