Dubbelpost MrGinnx | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrGinnx

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? MR.Ginnx#2615

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hnerik. Hnerik är en före detta kriminell gubbe, han har varit med i de versa kriminella gäng som både Sons Of Anrachy och Grove Street Families. Han har dock numera fått det han har letat efter vilket är ett stabilt liv. Han har fått de grejer han behöver för att kunna ta sig ut i livet med en stabil ekonomisk åostiton och för att kunna utveckla sin position i det civila livet. Hnerik vill alltså inte vara kriminell längre och letar sig efter en position i ett lagligt företag där han kan börja arbete och ta sin historia framåt och ser vart den leder. Detta företag kan vara Mekonomen lika väll som att det hade kunnat vara Räddningstjänsten. Detta vet inte Hnerik om men genom att han har många vänner i standen tänker han att han kan få lite tippas på vart det finns platser som behöver fyllas upp. Henerik har dessutom ett stort intresse för bilar och hänger därför också välldigt mycket på trygghansa parkeringen för att vara med på bil träffar och byter också sina egna bilar vilket är något han vill kunna ta mer del av i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rå genom att jag har varit medlem på servern för. Jag vet vad man får och inte får göra och kan genom detta även hjälpa andra med att få en bättre upplevelse och få vad de letar efter. Det finns något som är ganska normalt nämnt i denna server vilket är att det ska vara roligt för båda parterna när man rpar. Detta är något jag kommer kunna bidra med genom att jag har stor kunskap inom rp världen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder enligt mig att man ska ha roligt, men inte bara en själv. Man ska skapa ett roligt scenario för båda parterna. Är det att jag jobbar på mekonomen och ska laga någons bil så måsta jag ju undersöka vad felet är och jag måste ju hitta felet sedan laga det. Sedan ta en betalanign och ägaren av bilen kan kanske har lite gött snack med mig samtidigt så det blir roligt för båda. Är det en polis jakt så kanske jag inte ska satsa på att fly på direkten uitan med nästan vilje i början få polisen att kunna hänga på för att vi sedan under ett bra ta faktiskt ser vem så lyckas. Antingen att polisen tar fast mig eller att jag flyr. Men innan detta så är det bra om jag stannar på t.ex. polis kontroller för att det inte ska bli tråkigt för poliserna i servern och att man ska låta dem få den rpn dom är efter.

Hur hittade du Unive? Jag har för mig att det var min kompis i mars 2021 som fick mig att ansöka till servern. Blev medlem då för första gången.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka