Nekad Mrgb | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mrgb

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? abdi_pro

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Björkman 27år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, Orädd och omhändertagande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bosse växte upp i en liten förort i en annan stad med en mamma och en pappa. Bosse hade en okej barndom dock kunde han inte spendera så mycket tid med sin mamma då hon jobbade undercover så det kunde dröja veckor innan han kunde träffa henne. Och vid 12 års ålder skilde sig bosses föräldrar och det blev en svår och långvarig skiljsmässa. En gång när Bosse skulle gå ner till affären med sin mamma blev de påkomna av några hon jobbat med undercover så hon förlorade vårdad över bosse och han fick flytta med sin pappa. Efter detta träffade han sin mamma mycket och hon lärde han allt om att jobba undercover. Vid 27 års ålder flyttade han till staden unive för att ändra på sitt liv. Bosse hade precis gått egenom en skiljsmässa med sin dåvarande fru och hans bygg företag gick under så då bestämde han sig för att ändra på sitt liv och flytta. Bosse har stora planer på sin framtid då han vill jobba inom polismyndigheten som undercover och använda det hans mamma lärde han för att får kontakter i gäng och ta ner dem en efter en för att göra samhället säkrare. Och Bosse är villig att göra vad som helst för att hålla invånarna i staden säkra. Bosse har även även en dröm att jobba på patrull och hålla grannskapen säkra. Bosse hoppas att han har en ljus framtid i den nya staden unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många bra och verkliga scenarion och stunder som inte kommer glömmas. Och jag kommer även inte spela för min egen karaktärs vinning och följa reglerna och skapa situationer andra kan bygga vidare på. Min karaktär är orädd omtänksam och gillar hjälpa andra vilket ger naturliga tillfällen att skapa realistiska och samarbetsinriktade scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte bara fokuserar på att min egen karaktär ska vinna utan att jag aktivt bidrar till att skapa ett bra och realisktiskt rp för de andra med. Det betyder att jag är villig att min karaktär gör misstag eller tar rimliga kensekvenser om det gör scenen bättre. Målet är att inte undvika förluster eller konsekvenser.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot några regler på denna servern då det är första gången men jag har säkert råkat köra över någon någon gång (vdm) och vad jag lärde mig från det är att allt har konsekvenser även de små sakerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm: Random deathmatch. Det innebär att du slår någon utan att ha någon anledning eller ett scenario bakom det. Suntförnuft: Det innebär att alltid agera realistiskt och rimligt utifrån situationen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en del erfarenhet inom roleplay då jag kört roleplay på playstation i 4 år och ägt en del servrar samt varit delägare. Fast det är rätt så nytt att köra på fivem.

Hej, vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligt.

Vi återkommer med svar.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka