Nekad MrGava | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrGava

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198068521730/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Mrgava#9457

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 1990

Berätta om din karaktär. Haft en tuff bakgrund, sviken av dem flesta myndigheterna. Är nyfiken på starta ny karriär inom det kriminella. Jag har blivit slagen av poliser och har en IRL bakgrund som ger mig fogenhetrna att bli en kriminell jävel i detta.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är seriös, följer tränderna och anpassar mig när jag lär mig.
Rollspel är riktigt roligt och vill ge er 110% content.
Streamar och vill ha en rolig stund.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Finns inget som att just jag ska bli vald, vet inte vad jag ska svar på denna frågan. Men jag är seriös i mitt spelande och tar allting på allvar när jag väl lär mig. Ha en rolig stund och ger allt för att alla ska ha så roligt som möjligt.inte mycket för att skriva tar ehellre en intervju.

Hur hittade du Multistaden? FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag kommer ta över staden, poliserna kommer jobba för mig när dem inser sin lön är skit(RP). begå brott och ha roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte spelat GTA RP så pass. dock har jag mycket erfarenhet i ARMA 2 RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka