Nekad MrG_174 | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MrG_174

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1112320905&token=weJqjT8p

Vad är ditt namn i verkligheten? Petrus Abi Najem

Vad är ditt discord namn? Mr.G#3721

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Vlad Reiser och är född i Moskva i Ryssland. Han är 23 år gammal och är ny flyttad i staden. Vlad Reiser har haft en jobbig uppväckt. Båda hans föräldrar är döda och hans syster blev kidnappad och han vet inte än idag vart hon är. Hans intressen är vapen, sen liten var han och hans pappa jägare och jagade efter djur, Han var 16 år när han fick död på en björn. När Vlad flyttade in i staden hade han svårt att hitta vänner. Men sen träffade han Steffan och de blev bra vänner, Och Steffan var också ny i staden. De har varit med varandra i alla tillfällen, blod svett och tårar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att hjälpa serven framåt. Jag kommer också bidra med rolig och seriös rp och scenarion. Jag kommer också vara ett gott föredöme för serven.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag kommer att hjälpa serven framåt. Jag kommer också bidra med rolig och seriös rp och scenarion. Jag kommer också vara ett gott föredöme för serven.

Hur hittade du Unive? Mina vänner visade mig unive och det såg roligt, så jag testade och det fick mig att fastna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? För att jag kommer att hjälpa serven framåt. Jag kommer också bidra med rolig och seriös rp och scenarion. Jag kommer också vara ett gott föredöme för serven.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? För att jag kommer att hjälpa serven framåt. Jag kommer också bidra med rolig och seriös rp och scenarion. Jag kommer också vara ett gott föredöme för serven.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara i unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess, jag förstår.

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h! Finns ej med i dc!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Tillbaka