Accepterad Mrfreddy | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mrfreddy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik Johansson

Vad är ditt discord namn? -Mrfreddan70//No One

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 1973

Berätta om din karaktär. Min önskade Karaktär heter No One och är 38 år. Hans uppväxt var helt vanlig, med en kärleksfull familj. No onw har däremot alltid känt något sorts tomhet, som han inte riktigt kan pressicera varför han faktiskt känner så. Denna känslan blev en dag för svår att kontrollera och hans kropp exploderade när han satt i bilen vid en korsning. Yosef hoppade ut ur bilen näst intill instingtivt slog huvudet i en stolpe den sitter på. Yosef faller platt omkull på asfalten och känner en känsla av smärta och lugn. Den gnagande känslan av tomhet var som försvunnen för en stund. Det här var som startskottet för att han skulle kunna leva på det viset han alltid velat, en människa som inte är styrd av rädslor, utan istället våga göra saker som annars hade skrämt yosef ur vettet. I övrigt så är Yosef överfascinerad snabba motorcykalar och gillar att sätta sig på en klubb och ta en öl eller två
I övrigt är han en mycket lojal och vänlig människa, så länge man inte skadar hans kompisar eller har en dålig attityd. Om "Yosef" faller tycke för någon, så kommer han att värdera dem oerhört högt.
Jag kommer spela ut min karaktär som lagom kriminell. Jag vill inte vara en stenhård powergamer, utan jag vill spela ut Yosef som en skön liten halvmullig gubbe som faller in i kriminallitetens banor tillsammans med goda vänner, både nya som gamla.
Min karaktär är unik så att han är en mjukis som har en lite mörkare sida. När han väl går in i "adrenalinmode" så kan han dra sig åt det lite mer psykopatiska hållet och helt tappa förståelse för rätt och fel till exempel tappa uppfattningen för att han har slagit en person medvetslös och inte inse att det är fel.
No one är en äventyrs nyfikien arbetsam Med hjärtatr i fordons biten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med karaktären är att ha så roligt som möjligt tillsammans med serverns alla spelare och skapa bra och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ag tror mig kunna skapa goda skratt och bra scenarion utan att bryta mot regler. Vi vill inte spela för att vinna scenarion, vi spelar för att SKAPA och delta i scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har förstått. RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja ett antal år timmar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en kille på 53 som sitter i rullstol älskar dator o gaming streaming etc Mycket social. Mvh

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka