Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? fredrik
Vad heter du på discord? -mrfredan#0163
Hur gammal är du? 53
Hur länge har du spelat på Unive? ca 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag har stor erfarenhet av att anställa skapa top team, göra samarbeten events. som rollen som chef är jag rättvis men ganska hård. trivs dom under kommer ekonomin av sej självt. Dock viktig attha en seriös arbetsroll, hjälpa kunderna i bästa mån. Jag kommer och gå igenom anställda skapa relationer. nyanställa osv. fokus även på ekonomin. i den förra staden gick jag med ca 8 miljoner i vinst på ca 6 månader. skapa trivsamma arbets regler som är lätt att förstå.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jobbat som meck irl 1 år som vd i annan stad
Hur ofta kommer du vara inne? 4-6 tim / dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? fredrik
Vad heter du på discord? -mrfredan#0163
Hur gammal är du? 53
Hur länge har du spelat på Unive? ca 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag har stor erfarenhet av att anställa skapa top team, göra samarbeten events. som rollen som chef är jag rättvis men ganska hård. trivs dom under kommer ekonomin av sej självt. Dock viktig attha en seriös arbetsroll, hjälpa kunderna i bästa mån. Jag kommer och gå igenom anställda skapa relationer. nyanställa osv. fokus även på ekonomin. i den förra staden gick jag med ca 8 miljoner i vinst på ca 6 månader. skapa trivsamma arbets regler som är lätt att förstå.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jobbat som meck irl 1 år som vd i annan stad
Hur ofta kommer du vara inne? 4-6 tim / dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Senast ändrad: