Nekad MrDuckylito | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MrDuckylito

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 28 December 2008

Vad heter du på discord? !MrDuck#3665

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har cirka 200 - 300 H på five m

Hur aktiv kommer du att vara? Måndagar: 15:00 - 22:00
Tisdagar: 15:30 - 21:00 / 22:00
Onsdagar: 15:00 - 21:00 / 22:00
Tosdagar: 15:15- 21:00
Fredagar: 15:00 - 00:00 / 06:00
Lördagar: 14:00 - 00:00 / 06:00
Söndagar: 13:00 - 22:00

Vad heter du? Mikael Johansson

Hur gammal är du? 33 År

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja.

Varför vill du bli polis? När Mikael var liten så älskade han och leka tjuv och polis han älskade vara tjuv men en dag provade han vara polis och han älskade det och sedan dess har det varit hans dröm att vara en polis. Hans pappa var också polis och hela släkten nästan senare dog hans pappa. Nu vill han göra han nöjd eftersom fortsätta familje tradiotionen.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste sakerna inligt Mikael är att skaffa nya kollegor / vänner. Och rädda folk samt att inte göra dom rädda från staden.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet mycket om radior som hur man ska prata i radion. Säg vem du vill prata med och ditt namn. Överlämna samtalet med ”kom”. Då blir det tydligt för alla att du har pratat klart. Den som påbörjat samtalet avslutar samtalet med ”klart slut”.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej inga erfarenheter men därför jag vill bli polis

Hur är du som person? jag är en person som inte tar illa upp om någonting och jag gillar att prata med folk. Jag är en väldigt glad.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inte vad jag kan komma på.

Tillbaka