Accepterad MrDuckylito | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrDuckylito

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Notducky/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? Duckylito#0007

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter stefan petterson och är en människa som har mycket intresse för både bilar och kompisar. Under hans vardag brukar han hänga med kompisar eller meka med bilar. Hans uppväxt var väldigt dålig med han och hans syster men han hade det samtidigt bra för han levde sitt liv med kompisar som ung. fast hans föräldrar var väldigt fattiga så ibland fick det vara så att han fick stjäla ifrån butiker för att kunna äta något, samtidigt hans kompisar var jätte rika och snobbiga men han vågade aldrig berätta att han var fattig till hans kompisar för hon trodde dom inte skulle tycka om han. Men tillslut kom han på att han behövde flytta till denna stad och få upp ett bra liv här med nya vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem för jag har en hög rp nivå och rpar bra. Förut så hade jag lite lallig rp och sådant men nu skulle jag säga att jag har förbättrat mig sen dess och är sugen att börja rp igen. Tycker att det är fantastisk rp på denna server och bra scenarion på denna men ibland inte så jag skulle vilja göra scenarios bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, då jag spelat på unive i ett år fast sen har jag tagit paus och nu vill jag komma tillbaka. Jag kommer bidra med höga scenarion och vältänkta scenarion samtidigt var snälla mot alla och inte bryta mot regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha en rolig rp med varandra och att alla ska ha roligt oavsett vem en som vinner.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för ett år sen och det var igenom youtube tror jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka