Accepterad MrDemon | Medlem ansökning | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrDemon

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Real_BcRufus/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ★𝓑𝓬𝓡𝓾𝓯𝓾𝓼★#3183

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2005

Berätta om din karaktär. Örjan Svensson är en ung man i sina 24 år från Norra Delarna av Sverige som vill testa och leva i de södra delarna av Sverige. När han var liten vart han mobbade i skolan bara för hans utseende. Han berättade detta till hans föräldarar och de brydde sig knappast så han fick ingen bra uppväxt och härifrån kan han få en bra framtid. När han väl kom till de södra städerna hade han problem med alla konstiga dialekter och förvrängda ord och kände sig utanför bara för att han ibland inte förstod vad de sa och hans mörka röst. Men Örjan brydde sig inte och fortsatte att följa sin dröm. Hans dröm var att bli Bilmekaniker, bilförsäljare men allra störst var att bli en professionell street racer han har alltid haft ett intresse för bilar och saker med motorer. På sin fritid så gillade Örjan att spela dator spel, meka och laga bilar, vara hänga sina få vänner, spendera tid med sin hund och plugga. När han väl började att plugga till läkare så insåg han att det var svårt och han tvivlade att han skulle klara denna kurs. Han gav upp. Han fortsatte att följa sin dröm om Fordon. Redan som en 17 åring så hade han räddat 120 bilar från att bli skrotade. Nu lever han i Sverige, Stockholm och jobbar som Svetsare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med bra rp, rolig karaktär och vara social som möjligt/skaffa polare

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bli medlem för att jag ska börja spela på servern igen, jag har spelat ungefär 100 timmar på unive och nu hade jag tänkt att böja igen, så jag vill kunna köra med en hög rp nivå så att man kan göra roliga scenarion, 95% av tiden jag har kört på unive så har jag varit Krim så jag ska skaffa et vanligt jobb först sen ska jag skaffa Krim hade jag tänkt. och jag kommer kanske försöka bli lite högre uppsatt på servern så man kan utveckla serverns rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte måste vinna i varje scenario och ge andra en chans att vinna eller till och med låta dem vinna för att göra rpn bättre. Till exempel i ett butiksrån kraschar rånarna i biljakten för en bättre rp i sjukvård, räddningstjänst och polis för att skapa ett bättre scenario och rp

Hur hittade du Unive? Några polare spelar på denna server och de har tippsa om denna server

Vidare till muntlig intervju,
Lycka till!

Reagera med en tumme upp om du läst detta meddelande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka