Accepterad MrDeck | Medlem ansökning [Ni_zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrDeck

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elof Andersson

Vad är ditt discord namn? mrdeck

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Dick Dicksson, 29 år gammal, har alltid haft en stor passion för bilar. Som barn spenderade han mycket tid med sin far i garaget, där de tillsammans skruvade på allt från gamla veteranbilar till moderna sportbilar. Tyvärr tog livet en sväng i en annan riktning. I tonåren drogs Dick in i en värld av missbruk, vilket ledde till flera år av kamp mot beroende och dess konsekvenser. Efter en tuff tid insåg Dick att han ville förändra sitt liv. Med hjälp av vänner, familj och professionell stöd har han arbetat hårt för att övervinna sina demoner. Denna resa har gett honom en ny förståelse för värdet av livet och vikten av att följa sina drömmar med
bilarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En väldigt bra bil mekaniker eller en bra knarkare men förhoppnings viss en bilmekaniker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" innebär att du medvetet agerar på ett sätt som gynnar din motståndare eller gör det lättare för dem att vinna i en viss situation. Detta kan ske av olika anledningar, såsom strategiska överväganden eller för att uppnå ett större mål.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ingen rasism eller nazism på servern eller i discorden. Vissa alltid respekt mot staffs. Du ska inte logga ut under ett senario. du ska alltid vissa sunt förnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp jag har spelat på rp servar sen 2017

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har grov dyslexsi som min sambo hjälpte mig att skriva detta.

Kunde inte hitta din dc vad är ditt discord namn skriv ditt använder namn inte display name.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka