Antagen mrcrab_07 | Chef-jobb ansökan [Autoexperten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mrcrab_07

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du i verkligheten? Colin

Vad heter du på discord? mrcrab_07

Ange ditt födelsedatum: 24 Maj 2007

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan hösten 2023

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit anställd på bäckhäst där jag snabbt blev månadens säljare och hade ett rekord på att sälja 12 unive bilar på 1h vilket ingen tydligen hade gjort förut. Jag blev sedan P/A och tog flertals intervjuer och skött i princip hela bäckhäst under en längre tid då den dåvarande chefen va ganska inaktiv. Jag sa sedan upp mig och började jobba som polis och jobbade där i ca 11 månader utan att säga upp mig. Jag tog mig upp till Överintendet dvs i ledningen och va då chef över enhetsutskottet vilket såg över och granskade alla andra enhet i hela polismyndigheten. Innan det så va jag Områdes chef/ bitr chef/ enhetschef över bland annat trafiken, Spanorteln men även flyget. Jag har även varit utbildare inom flera enheter och fått lära upp och styra flera utbildningar. Lite andra jobb jag även jobbat på är Trygg Hansa samt Galaxy Night Club.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag upplever verkligen att Autoexperten aldrig är öppet nu förtiden och att de aldrig pratas riktigt om. Jag kommer därför som Chef över Autoexperten vilja öka aktiviteten drastiskt men även börja göra lite giveaways men även event som kan bidra till ökade kunder. Ju roligare och bättre rykte man har, desto fler kunder får man. Du får även en glad och aktiv personal som tycker det är roligt att jobba, då de får många kunder men får även vara en del av ett god ryktande yrke.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har extremt mycket tid och lägger det gärna på att utveckla ett nytt socialt samhälle och community. Jag är aktiv nästan varje dag (väldigt få gånger jag är inaktiv). När jag väl är aktiv så är jag det i ca 4-16h. Jag är alltid vaken på eftermiddagar och kvällar och är alltid positiv och engagerad. Jag är väldigt social, entusiastisk, kompetent, kan styra upp och vet hur en chef ska sköta sitt jobb. Många tycker att jag nästan är för snäll men det är alltid bra som en autoexperten chef. När jag syftar på för snäll så ger jag oftast olika bilar till dom fattigare, donerar pengar till personer som behöver det, och lär personer som är nya i staden så att dom kan få ett jobb, hittar vänner och får en stabil framtid i Unive staden.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag och jag kan alla till punkt och prickar.

Vidare till intervju.

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till [företaget spelaren sökte till].

Hoppas att du kommer trivas!

Tillbaka