Accepterad MRColin_ | Medlem ansökning [Darksiqe & Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MRColin_

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? MRColin_

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Mosa och kommer från en fattig del av Tanzania med sin mamma och pappa som båda dog när Ali var 7 år sen dess har han haft det otroligt tungt och därför valde han att flytta och få en nystart i en ny stad när Ali var 15 år fick han ett professionellt fotbolls kontrakt för ett av Tanzanias bästa lag men efter 1 säsong där la han skorna på hyllan för en knä skada . Ali är 23 år gammal och älskar att lära känna nytt folk och att jobba i grupp. Ali var inte jätte bra i grundskolan men han fixade till det på gymnasiet och nu vill han följa sina drömmar till att kunna jobba med lite vad han vill. Ali älskar att jobba och ha nåt att göra om dagarna han. Ali är vaken så ofta han kan och kommer nog vakna mer när han har ett riktigt jobb och är medborgare. När Ali först kom till staden hade han inget han började jobba på DHL och där jobbar han idag också men han har tröttnat på de och vill nu få ett riktigt jobb som kan göra skillnad i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och kreativ rp. Ingen skev och kortvarig rp utan utdragna scenarion för att göra det kul för båda partnerna i ett scenario. Och att jag inte bara spelar för mitt egna utan jag låter också andra vinna scenarion och ha kul för att deras spel upplevelse på Unive också ska upplevas som rolig med bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rpa för att alla i scenariot ska ha kul och inte bara så att man själv har kul. För att göra att alla får kul måste man använda sig av Social rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Metagaming= Man tar information från ooc och tar det ic tex att man tar information från discord och tar det ic. Rdm= Random death match och innebär att man dödar någon utan anledning. NLR= New life rule om man dör i ett scenario så ska man ej komma ihåg något från det scenariot . VDM= Vehicle death match och innebär att man använder sitt fordon som ett vapen. Combat logging= Man quitar spelet för att tex komma undan från ett scenario som att tex man blir kidnappad och då väljer att quitta för att undvika scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har RPat några månader så jag vet grunder men är långt ifrån bäst

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är seriös även fast jag inte är så gammal jag är en så kallad "RP Niklas" om du vet vad det menas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka