Accepterad MrChang | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrChang

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198296471728/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Johansson

Vad är ditt discord namn? playboi rarri#0069

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Chang. Han är en 60 årig gubbe med att asiatiskt ursprung. Han är nykommen till staden efter att ha sumpat sin liga i hemlandet. Nu är det dags för honom att bygga på nytt. Han vill sakta men säkert bygga ett imperium och den bli största gängledaren i hela staden. För kan kunna göra detta måste han börja på botten. Chang är oftast sur men har sina stunder där han visar hänsyn, men bara till dom vid hans sida. Går du emot Chang och försöker ställa dig i hans väg så gör han allt i sin makt för att få ner oppositionen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Både jag och min karaktär kommer att stå för roliga scenarion som kommer att uppskattas av de flesta andra rp:arna på servern. Jag kommer att kunna vara aktiv ofta och kommer att kunna skapa relationer med de andra på servern som vi senare kommer att kunna bygga på, alltså så får man bara inte någon som vill spela och tjäna pengar, utan man får en karaktär som man kan följa och se hur karaktären utvecklas

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server med många aktiva vilket passsar mig då jag tycker att det är trevligare när man kan ha interaktioner med en bred variation av karaktärer och spelare.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommenderade servern till mig då jag nyligen kunnat köra rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min rp är som sagt att kunna skapa roliga och intressanta scenarion för både mig och mina med-rp:are. Jag vill kunna göra min karaktär och hans storyline så intressant och interaktiv som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det hänger lite ihop med mitt rollspel. Jag vill kunna skapa roliga scenarion som båda jag och alla andra på serven kan ta del utav, men jag vill även kunna bidra till att Unive skall vara en server där man kan trivas och spela för att man tycker att det är roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope, detta är min första rp-server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka