Nekad MRbubbelgum | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MRbubbelgum

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198059472307/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? MRbubblegum#0089

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Álvarez och är 28 år. Han är uppväxt i Uppsala men har sitt ursprung från Atlanta USA och Santiago, chile där hans föräldrar kommer ifrån. Han har sedan för några år sedan förlorat kontakten med sin mamma och hans pappa dog när han bara för 13 efter liv av tung kriminalitet och hårt missbruk. I sina yngre år har Alexander, eller Alex som han oftast kallas, kommit in på en väldigt hektisk väg i livet och har skapat en hel del fiender och problem för sig i Uppsala där han är uppväxt. Han var kriminell i många år, det var hela hans identitet, hans livstil. Men efter han förlorade sin bästa vän så har han börjat tänka om och vill förändra sitt liv.

Så nu vill han flytta därifrån och fick höra om staden Unive där han skulle kunna börja om på nytt och försöka komma iväg från livet som grovt kriminell. Han vill försöka skaffa sig ett nytt liv och skapa relationer med stadens invånare och försöka göra sig framgångsrik på andra sätt än att vara kriminell. Han vill utforska allt som den här stora staden kan erbjuda. Kanske utbilda sig till polis och se kriminaliteten från ett annat perspektiv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med god stämning till servern och försöka se till att alla har de roligt. Vill även försöka höja rollspelet till en ny nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För som jag förstått så är det den största svenska servern. Har spelat på en del internationella servrar tidigare och tyckt att det har varit super roligt men har inte riktigt hittat rätt community.

Hur hittade du Unive? Den stog högst upp på listan så den var svår att missa. Har även sett att många på youtube spelar på er server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande på den här servern är att växa som RP-spelare och utveckla mina förmågor att ännu bättre gå in i min karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha väldigt kul tillsammans med de andra spelarna på servern och bidra med god stämning så att alla spelare kan ha kul på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top