Nekad MRbubbelgum | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MRbubbelgum

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198059472307/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Gundhus

Vad är ditt discord namn? MRbubblegum#0089

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Álvarez och är 28 år. Han är uppväxt i Uppsala men har sitt ursprung från Atlanta USA och Santiago, chile där hans föräldrar kommer ifrån. Han har sedan för några år sedan förlorat kontakten med sin mamma och hans pappa dog när han bara för 13 efter liv av tung kriminalitet och hårt missbruk. I sina yngre år har Alexander, eller Alex som han oftast kallas, kommit in på en väldigt hektisk väg i livet och har skapat en hel del fiender och problem för sig i Uppsala där han är uppväxt. Han var kriminell i många år, det var hela hans identitet, hans livstil. Men efter han förlorade sin bästa vän så har han börjat tänka om och vill förändra sitt liv.

Så nu vill han flytta därifrån och fick höra om staden Unive där han skulle kunna börja om på nytt och försöka komma iväg från livet som grovt kriminell. Han vill försöka skaffa sig ett nytt liv och skapa relationer med stadens invånare och försöka göra sig framgångsrik på andra sätt än att vara kriminell. Han vill utforska allt som den här stora staden kan erbjuda.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en väldigt seriös RP spelare och tror att jag kommer kunna bidra med väldigt mycket till de övriga spelarna och communityn. Jag vill sprida glädje och bidra till att de andra spelarna har det roligt på servern :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För som jag förstått så är det den största svenska servern. Har spelat på en del internationella servrar tidigare och tyckt att det har varit super roligt men har inte riktigt hittat rätt community. Att köra rp på svenska känns skit roligt eftersom det är ens modersmål och mer likt verkligheten hemma i sveriga.

Hur hittade du Unive? Den låg högst upp på serverlistan och har hört talas som den tidigare :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mig själv som RP spelare och ha jävligt roligt med de andra spelarna på servern!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min karaktär så mycket som möjligt, men även växa som rp spelare och som person.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för nuvarande.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top