Nekad MrBomba | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBomba

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/276561198836533541/

Ditt Hex-ID: steam:1100001343ac925

Vad är din discord tagg? mrb0mba

Vem var det som bannade dig? 320 OCH VILL ATT HAN TAR DEN DÅ HAN BANNA MIG

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-18 134948.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för jag testade ett fusk på servern under dagen.....

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag hade gått in på unive för att testa ett fusk och det var verkligen ett riktigt dåligt beslut och jag ångrar det skjukt mycket. Jag körde med det under dagen sedan stängde jag av och när jag gick in i igen och skulle byta kläder på torget vart jag bannad permanet för det jag använt...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.. abslolut inte felaktigt. jag ångrar det skjukt mycket och det var ett jävligt dåligt beslut ska jag säga.
Men dock så nu har jag varit bannad ett tag för detta och gör nu min 5-6 överklagan för att försöka få en ny chans på servern.
Jag vet inte hur jag ska säga detta men en polare till mig bad mig testa ett fusk på servern.... Det skulle jag abslolut inte ha gjort men snälla ge mig bara en till chans! så kan jag lova er att det kommer absolut inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fear rp det var när jag vart benad 1 kom till mig och sa upp med händerna men när jag ställde mig upp sköt jag honom det tog jag lärdom utav genom att läsa strikt igenom det regelbrottet igen och lärder utav konsekvenserna även.
En annan ban var också krigsföring i bil det gjorde jag samma sak som fear bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade kunnat skita i att lyssa på min polare.. Jag hade kunnat rpa normalt utan något fusk som sabbar rpn för alla. Det ångrar jag verkligen och det var ett jävligt dåligt beslut. SÅ snälla ge mi en till chans!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig kommer aldrig köra med fusk på en server och kommer aldrig ens röra ett. SÅ 320 ge mig snälla en ny chans de kommer aldrig hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka