Nekad mrblue | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrblue

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? mrblue_games

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Bärt Bär, en 23-årig individ med ett namn som sticker ut lika mycket som hans önskan att bli en del av poliskåren. Hans barndom präglades av lycka och stabilitet, där han växte upp med en kärleksfull familj och goda ekonomiska förhållanden. Trots livets glädje skulle ödet ta en mörk vändning när Bärt avslutade skolan och återvände hem för att dela med sig av sina framgångar.
Hans värld skakades när han fick reda på att hans far hade blivit offer för en skottlossning. Familjen tvingades flytta från sitt hem till en enkel lägenhet, och Bärt, drivs av sorg och önskan om rättvisa, fann sig snabbt på en destruktiv bana. Han började misslyckas i skolan och hamnade i en krets av tvivelaktiga bekantskaper.
Vändpunkten kom när Bärt insåg att han ville använda sitt liv för att göra skillnad. Trots sitt mörka förflutna och de olagliga handlingar han varit inblandad i, insåg han att han ville följa en väg av rättvisa och lag. Mot alla odds bestämde sig Bärt för att försöka bli en polis och använda sin erfarenhet för att göra samhället säkrare.
Han kämpade för att reparera sitt förflutna genom att ansöka om att bli en del av poliskåren. Bärt Bär hoppas på en ny början, där han kan använda sitt lidande som en kraft för gott och tjäna samhället som en polis med en djup förståelse för de utmaningar som människor kan möta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Denna server är den första jag spela på och jag älskar hur bra RP och varierad servern är när det gäller befolkningen. Jag känner att ni är den enda servern med just den egenskapen. Då är det en självklarhet att jag vill just bli en medlem i denna servern och försöka bidra med en mycket bra RP. Jag vill kunna bidra till den livliga servern med en personlighets typ som ingen annan har för att kunna öka varieteten i servern. Jag vill kunna ha mer möjligheter med mitt medlemskap så att min karaktär kan bli ännu bättre och hitta nya jobb och skapa en stabil framtid till min karaktär. Utan medlemskap så kan jag inte bidra på samma sätt och grad. Jag vill försöka både att utveckla servern och min karaktär

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel att inte bara vilja döda någon i ett rån, utan att ge dem en chans att "vinna" dvs överleva rånet, så länge de följer mina instruktioner. Även att man inte ska endast arbeta för att mörda folk, eller för att få pengar (powergaming), utan att istället göra det till ett givande rollspel för båda parterna. Detta gynnar servern i längden då fler kommer vilja spela

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst dom ex. (rdm man dödar eller skadar någon för inget) (vdm man använder ett fordon som ett vapen) (combat logging man leavar när man är i fight eller något så man inte dör)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har varit medlem på den här servern för ett år sedan men jag sluttade

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka