Accepterad MrBeast | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBeast

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hammurabibabylon/

Ditt Hex-ID: 1100001515a6521

Vad är din discord tagg? MrAcho#7776

Vem var det som bannade dig? Deeney

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-06-14 190309.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (^^Gick inte att ladda upp bilden tar bara en random istället!!^^) Jag tror staffs valde att Banna mig eftersom det var några grabbar som hade varit tidigare och kaxat och slog av dagen innan sedan dagen efter träffar vi dem på Piren och de börjar kaxiga och slog min kompis sen börjar de jumpa båda oss massa grabbar och jag hade det som var trä på mig Det var typ vid tunneln på Piren Jag tog fram mitt baseballträ och slog dem så kanske hade så dåligt ut för han Staffen men det var ett utvecklat scenario som han inte hade sett hela scenariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var typ fyra killar som slog min kompis så när jag slår dem slår dem på mig och börja stampa mig jag hinner ställa mig upp och tar dra mitt baseball och knocka ner dem, vi skulle ta dem till sjukhuset och lämnar de där men jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktigt inom rdm men det var lite sunt förnuft eftersom Även om det var i område där ingen var så var det bara några hundra meter ifrån piren men att det var rdm tycker jag inte Det var eftersom de slog oss och då slog jag dom ett baseballträd Det var inte meningen där men de svimmade direkt men vi skulle ta dem till sjukhuset

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger innan men det är oftast sv bans och någon gång så blev det bannad eftersom jag var polis och köpte en bil i tjänst när jag var ny till fivem men nu har jag lärt mig efter mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att ta fram mitt basebollträ hade jag kunnat sprungit härifrån eftersom de var många fler än som jag förstår fast jag agerade just då jag situationen och det blev så

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt att alltid tänka på sunt förnuft även om det är folk som bryter mot reglerna då ska jag inte bryta tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka