Accepterad MrBean | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBean

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199219755416/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? MrBean#2427

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Suleyman och är 18 år gammal, han är ett ensambarn med dem två föreldrarna Margareta och Glen Suleyman, dem gick dock bort tidigt under Abdis barndom, detta har gjort honom till den personen han är idag, På grund av det fick han en undebar bonusfamilj, det är min extremt roliga mamma Annelie och min omtänksamma pappa Joakim, sist men inte mins min extremt drivna lillebror Anton, han är en advokat. är rolig. Abdi är snäll och väldigt omtänksam och skämtar om allt, hans största dröm är att bli en polis som hans pappa, han är väldigt bra med barn och är också singel, han söker någon som är bestämd, rolig och snäll. På hans fritid gillar han och sporta, när han va liten höll han på med fotboll innebanndy och hockey, hockeyn var något Abdi inte gillade så när han var 11 år gammal slutade han, han höll på med fotboll och innebanndy tills han var 15 år, då slutade han med fotbollen och satsade helt på innebanndy, han var väldigt bra men när han var sjutton skadade han knäet och kunde inte spela mera innebanndy, men i framtiden skulle han vilja vara en innebanndy coach. Han gymmar också en del, som hans bror Anton, Anton är Abdi bästa vän, dem har dock inte så mycket kontakt just nu efter som att Abdi flyttade ut när han var 17 år. Abdi är just nu ganska ensam och söker en vän för livet, han har haft det väldigt svårt med vänner under hans barndom, han vart mobbad och han gillar INTE att prata om det, han döljer det med att alltid le och skratta, det är en av hans svagheter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag spelar rp för att ha roligt, absolut inte för att få mest pengar eller att bästemma över någon, jahg är bra på att rpa och tycker att det är ett väldigt coolt och unikt sätt att spela spel på, jag kommer också att hålla en väldigt hög nivå när jag spelar. Det är en väldigt bra sak som andra servrar inte gör så bra, det är en hög nivå och och alla som jag har träffad än så länga har varit artiga.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en av dem få servrarna som är roliga att spela på, det är mycket folk på servern vilket gör att man kan snacka med mycket folk och lära känna nya personer, jag har också spelat på servern ett tag.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive av mina kompisar, sen började jag kolla på youtube och twitch, efter ett tag så började jag att spela på servern och det är det absolut roligaste servern jag har rp på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att träffa nya personer, skaffa roliga stunder med mina kompisar och bara ha det roligt, men också att uhöja nivån och utväcklas till en bättre rp spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att få en bra utbildning t.ex. polis, härliga kompisar som man kan prata med och kanske någonhärlig och rolig tjej att spenndera livet med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar inte på några andra servrar än unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka