Nekad MrBean | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MrBean

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2006

Vad heter du på discord? MrBean#2427

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 15:00 - 23:00
Helger 12:00 - 05:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i en månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag kommer att hjälpa till att höja serverns RP nivå samt säga till dem som inte sköter sig genom att ge dem en kick eller en ban. Kommer även hjälpa staffsen med att banna/kicka små regelbrottare som till exempel lallar lite eller failrp:ar så att staffsen kan fokusera på större o viktigare saker. Jag ser ju också väldigt många bilar som står helt sönder på vägarna som man kör på och det kan vara väldigt irriterande och det sänker även RP nivån när det står bilar överallt på vägarna. Skulle DV:a dem bilarna för att höja RP nivån samt nöjet att spela på servern. Jag kommer självfallet inte missbruka min roll som servervakt för min egen vinning genom att revva mig själv och mina kompisar hela tiden eller banna/sparka folk för att jag känner för det. Om nån gör något litet jag ser skulle jag ge dem en spark där jag tydligt förklarade vad dem gjorde fel så att dem vet istället för att banna eftersom dem kanske inte visste just den saken. Men om dem bryter mot samma regel efter jag har berättat för dem så får dem självfallet en ban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag vill underlätta jobbet för staffsen men också bidra med en bättre RP samt bättre stämning i communityn. Jag ser ganska många regelbrottare när jag är inne på servern som inte omhändertas utan fortsätter bryta mot regler och sänka RP nivån. Vill kunna banna/kicka dem som bryter mot reglerna för att göra servern till en bättre plats att vara på samt roligare med en högre RP nivå. Unive är ju den ända servern jag spelar på så vill ju självfallet hjälpa till att göra den till en bättre och större server med bra community. Lallarna är dem som förstör servern och dem som får mig att vilja bli just servervakt för att dem sänker RP nivån när jag spelar och det gör det mindre kul att spela tyvärr.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? det jag kommer att bidra med till Unive är att kunna banna folk för saker som man inte ska göra, banna folk. hjälpa er staffs även om ni gör ett kanon jobb. men ibland behövs det ändå lite mer stöd till Unive. jag kommer också bidra med att kunna kolla på folks RP Nivå och se om den är dålig eller bra, jag kommer också kunna banna folk som lallar för det är ett stort problem med servern att det är många lallare som inte tar det seriöst, oftast folk som inte är whitelistade men även folk som är whitelistade. men det är bara det att folk som inte är whitelistade har inte lika bra koll på reglerna och hur dom ska följas samt deras RP. jag kommer även vägvisa folk som inte vet vart dom ska eller bara behöver hjälp. tillexempel att dom har sett någon vdmat som har klipp på det och då kan utesluta att folk inte sköter sitt och därför blir det ban på direkten. jag vill även kunna hjälpa er staffs på bästa möjliga sätt.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag kommer ta det väldigt seriöst och hjälpa så många som jag kan och se till att höja RP Nivån på servern så att den blir bättre. jag tycker även att jag ska bli servervakt för att jag kan vill inte ha några folk som inte kan RPa och kunna banna folk som gör fel och bara lallar för sånt är inte kul för en själv eller för andra. jag kommer även göra så att folk känner sig mer trevligt bemöt och att vara väldigt snäll och trevlig när man ska hjälpa nån. jag tycker även att det är många som failrpar och det är ju inte så kul med folk som inte hoppar ut ur bilen när man drar ut dom eller liknande, tillexempel sjukvården som kollar puls och dom inte svarar. för det är ju oseriöst och dålig RP. jag har även hört att det är många som säger blå appen eller gudarna och det är ju också halv OOC för man måste ju också följa reglerna till punkt och pricka och kunna dom till och med.

Varför vill du bli servervakt? för att jag tycker det känns som ett roligt arbete att kunna hjälpa folk och kunna kolla så att alla sköter sig till punkt och pricka. och att kunna banna folk som lallar och säger halv OOC saker för det är ju inte bra RP och inte roligt. jag tycker även att det skulle vara kul att lära känna er staffs bättre och kunna skapa en gemenskap med er alla och bara kunna prata och ha kul. jag tycker även att det skulle vara kul att kunna hjälpa folk och vägvisa dom för att det är ju viktigt att dom som spelar på Unive ska trivas och tycka att det är en bra servern, och bara utveckla sin RP h är.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /togglename du kollar folks namn /toggleid du kollar folks id /giveweapon (id) om du ska ge ngn ett vapen /tpm du tpar dig till din marker på mappen /clearinventory (id) du rensar ngns inventory /bring (id) då tar du han som du skrev in i id och tar han till dig /clearall du rensar chatten för alla /freeze (id) du fryser peronen så hen inte kan röra sig /sqlban eller /ban du bannar ngn /setjob (id) du ger en person ett jobb /givemoney (id) för att ge ngn pengar /sqlunban du unbannar en person /sqlbanoffline du banar en person som inte är inne på spelet /who (id) du ser om ngn är medlemeller inte /giveitem (id) för att ge ngn ett föremål /announce man skickar ut ett medelande till hela servern t.ex snabb restart /sqlbanhistory du ser alla som blivit bannade /spec du spectatar ngn som du väljer på en lista /kick (id) (anledning) du kickar ngn från servern /pm (id) du skickar ett medelande ig till ngn ex byt kläder /dv du tar bort bilen som är vid dig /revive (id) du revivar personen som du skrev in i id /v (b

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej aldrig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka