Nekad MrBarre | Ban Överklagan [Snake/Snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBarre

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MrBarre/

Ditt Hex-ID: steam:11000014744a5e3

Vad är din discord tagg? mrbarre

Vem var det som bannade dig? Fiveguard

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-12-09 171221.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag använde fusk på servren, jätte dumt något som jag ångrar och något som jag adlrig mer kommer göra om jag får chansen att kommma tilllbaka men resperkterar alla svar jag får, fattar att ni inte kommer lita på mig för att jag har ljugit i mina andra överklagningar och har fuskatat på servren som jag helt förkännat fick bannen för och indrgna roller men hade jätte gärna viljat komma tillbaka för jag saknar båda att spela Unive och personenera hade jätte gärna viljat få en till och sista chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på servren och satte på fusk som jag laddade ner samma dag, jag skulle pratat med min boss för jag skulle byta gäng sedan så gick jag med det andra gänget och skulle byta hår och sedan blev jag anti-cheat bannad sedan så får jag ping i dc att mina roller är borta, det var några månader sen så kommer inte ihåg det mycket men en grej jag vet att jag ångrar mig och önskar att jag aldrig gjorde detta för att jag bara förlorade mer på det än jag tjänade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% giltlig men här tänker jag att föklara varför jag tycker jag ska bli unbannad. Varför jo för att jag är rp spelare som oftast följer regler, men denna bannen är ett exempel på att jag inte gjorde det, Fördelarna men att unbanna mig finns kanske inte så jätte mycket hos er sida men på min sida är att jag kommer ha något att spela, kommer kunna lärar känna nya mäniskor och utveckla servren på ett postivit sätt men inte på det sättet jag gjorde som fuska, nackdelarna för er staffs och själva ägaren 320 är att ni inte kan tro på mig längre och riskerar en fuskare på servren, men denna fuskaren har lärt sig på sina misstag att inte lägga onödiga pengar på fusk när man kan tillexempel köpa en import bil på unive eller köra en blackjack hand på leovegas antar att ni inte läser detta men om ni kan ni även pc cheka mig men det är erat val ifall ni vill göra det eller inte, känner även ingen nytta med att argumentera imot er så därför skriver jag detta för att visa er mitt perspektiv, och sist men inte minst har jag inte 2000 kr som ligger på bankontot, så jag kommer inte köpa en unban men förstår ifall ni tycker att det är det ända sätet att få bort min ban men hoppas att man kan göra ett undantag nu innan julafton eller liten tidig julklap som är en unban på unive, Men vad kan jag säga inte min server inte mina regler eller vilkor att få unbann så det får ni bästemma det enda jag vill säga inann ni kan svara på denna banöverklagan är godjul och hoppas julmaten smakar gott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Finns några banns men kommer inte ihåg dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fuskat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaaa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka