Nekad MrBarre | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBarre

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MrBarre/

Ditt Hex-ID: steam:11000014744a5e3

Vad är din discord tagg? mrbarre

Vem var det som bannade dig? BG

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-12 124139.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tog ut vappen från polis stash som var helt hjärn dödt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag köpte upp gäng men innan det så skulle jag flex till mina vänner med några vappen som inte ens var mina som jag tog ut från polis stash, och efter det så dc quita jag polis dcn som inte heller var så smart men som sagt jag skulle köpa upp gäng och jag hade väntat i 1-2 dagar för att säga upp mig så all gäng uppköp fick vänta tills jag inte var polis längre så jag valde och dc quita. sedan gick jag och la mig och vaknade och ser att jag e p bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig men det påverkade inte någon bara att vappnena inte finns längre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men det var länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ta ut vappen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka