Accepterad MrBarre | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBarre

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Bartosz

Ditt discordnamn: mrbarre

Ange ditt födelsedatum 8 September 2009

Varför ska just du bli staff? jag tycker jag ska bli staff för att jag kommer hjälpa folk när dem behöver hjälp, sen så har jag varit MA på serven och tyckte det var roligt och jag tror och hoppas att staff kommer vara roliga och att jag kommer kunna hjälpa med att utveckla serven en positivt, sen så kan jag bidra med professionell nivå i både support och ingame. Sen så är jag aktiv på discord nästan hela dagen. Kan ta upp fler grejer men tycker det räcker.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket lall och krim rpn och poliserna

Polis- Polis rpn är så att dem åker runder och hetsar mot krimminel och försöker hitta problem mot kriminella på serven, som kan göra så att kriminella på serven inte orkar/vill rpa med poliserna, sen finns det mycket lall och pwg av poliserna på serven, exempel med pwg att dem gör bara för att vinna, dem pittar i 150-300 som gör att kriminella eller personer som flyr ifrån dem kan inte vinna scenariot som gör att poliserna vinner som i andra ord så kan man säga att poliserna kör för sin egen vinst och bryr sig ej mot motpartnen. Exempel på lall att span bilar kommer och lallar med kriminella. Allt går inte att lösa men det skulle ha gott ifall lite bättre ifall polisledningen skulle bli mer strikt med att poliserna ska följa reglerna och att staff är mer strikt att banna folk och dra deras polis roller.

Lall- Lite som jag skrev på polisen att icke medlemar eller poliser kommer och lallar med folk, få dem tappa balans. Inte mycket man kan säga lall har alltid funnits och kommer aldrig gå bort men man kan minska med att bli mer strikt med att banna och ge hörde bans och straff för lall.

Krim- Krim rpn har blivit bättre än det va i vintras men finns nya problem som har kommit. Allt dessa pittningar och pwg har blivit mycket på det senast, jo vad kan man säga pwg att inte folk rpar på skador och spelar för sin egen vinst. Tycker man borde speca mer krim skjutningar men också innan det och dra bilarna folk pittar men och även ge krim varningar.

Sen finns det mer men det är dem viktigaste punkter enligt mig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Finns där upp men lite kortfattat.
Bli mer strikt med straffarna och speca mycket.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Visa respekt till personen du hjälper och behandlar en som man själv hade viljat bli, och att inte vara kaxig. Lyssna ut båda parten i ifall det hade blivit en anmälan och se hur det var från båda perspektiv, sedan ska man tänka på att man representerar Unive när man e staff

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag hade slutit rpa på serven men kanske någon gång rpat, sen har jag mycket fritt på fritiden har inte mycket skola men har träningar 3 gånger i veckan och 1 match på helgerna, men ungefär 3-6 timmar att vara ig eller i sup.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen någonstans vid november men jag har spelat inann det som var vid 2022-2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag.
.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är redo för allt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka