Nekad MRBamse | Medlem ansökning [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MRBamse

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pusat Kaya

Vad är ditt discord namn? pusat123123

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isak Strand 2000-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll mogen och hjäpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Isak är en kille som alltid vilja bli polis men aldrig kunnat. Men en dag så tänker han att han ska klara det. Den dagen så börjar han plugga och han pluggar i flera år. När han har pluggat klart så tänker han att han ska flytta till sveriges bästa och största stad UNIVE HAn flyttar till staden unive och han bor i en liten lägenhet. Han utforskar och träffar nya vänner och så när hans medlemskap ansökan blir godkänd ska han ansöka till polis! Isak har kompisar i sataden så därför vill han flyttta hit! en av hans kompisar heter jan så¨när isak blir medborgare ska dom ut på ettt väldigt spännande äväntyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan Bidra med en hög rp, Jag kan försöka skappa roliga och spännande scenarion. Och jag kan vara mycket hjälpsam frö nybörjare!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ vi säger att jag är polis och det är några kriminnella som ska göra ett rån och deras bil går dåligt och börja ryka och min bil är svin snabb och har inga skador Då ska jag ej preja eller pita. Så att rp Scenariot forsättär och blir rolig!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har spelat på andra servrar och kan regler. Jag har säkert brytit mot regler men då har jag lärt mig att det inte ska hända igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat logging är tex när man är i ett scenario och blir skjuten och inmte vill bli lootad så man loggar ut. Fear up Fear rp är att man rpar känslor man måste vara rädd om sitt liv tex när man blir rånad med ett vapen emot sig sak man ge allt va m an har och vara rädd om sitt liv presic som i verkligheten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget speciellt

Nekad.
Anledning:

utveckla allt
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka