Accepterad MrAusten | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MrAusten

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Hardt

Vad heter du på discord? Austen #0709

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar varje dag, lite då och då, ibland lite på morgonen, men standard rutiner är 17:40 till 01:00 nu under somarlovet!

Hur länge har du varit medlem på Unive? [600h] + Jag har märkt att min Tim mätare inte går upp längre på fiveM, dock så är det + 107h redan 2 veckor sedan då jag började streama endast FiveM och har så många timmar redan på att streama! Jag blev medlem i börjar av Januari, och började på unive 2021 under sommarlovet.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Sedan jag är medlem har jag aldrig mött någon bann, jag fick några banns för 1 år sedan då jag var icke medlem, men det var inget speciellt. Sedan hade jag en felaktig perma ban vilket jag blev av med, så nedan för kommer jag kryssa nej!

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? För mig är Servervakter helt enkelt vakter för servern. En servervakt är en person som kan alla regler utförligt, vet konsikvenserna och ska själv inte begå några! De underlättar mycket för staffs och hjälper Unive mycket framåt, de brinner för Unive. Servervakter tar hand om sitt lilla område på deras så kallade "räckvidd", de tar hand om det som händer i närheten, så om någon lallare kommer fram och skriker N-ordet så kan de snabbt lösa en bann och förlänga den, så att folk slipper göra en report, visa klipp, och sen blir han bannad. Sedan tar de också hand om allt "skit" som händer i närheten, om någon kör över folk, så kan de både ressa, banna, och förlänga banns, vilket också är det jag känner utöver att jag har lust för!

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag kan reglerna på unive, jag vet vars gränserna går och vad som är fel. Jag har varit servervakt förr och jag som person tycker att jag gör rätt bedömning utöver om jag ska; ge någon återgärder eller bara ska skriva i ooc chatten snabbt att det är fel, och om jag ska ge återgärder, om det är grovt blir det en sv bann + förlängning, om det är mindre grovt, en sv bann, och om personen gör ett enkelt regelbrott och inte lyssnar i ooc chatten så ger jag en kick efter scenario.

Jag vet hur och när man ska kicka/svbanna någon, man ska helst inte göra det under scenarion för det förstör rpn, om det är en person som ska in till fängelset så kommer jag avakta tills han sitter i cellen, men om det är någon som skriker N-ordet under butiksrån så kommer jag ge snabba återgärder!

Jag som person har en hög rp nivå, det är också en grej jag känner servervakter bör ha, och därmed känner jag också att jag är lämplig för servervakts rollen igen!

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt kan alla regler på unive utförligt, och kan därmed göra korrekta bedömningar med perms så som ress/kick/svbann, och därmed alltid går ut efter starka bevis! De ska ha en hög rp nivå och absolut inte lalla, de ska heller inte förstöra scenarion och oftast om det inte är behov av det avakta med bann tills scenario är över! Men de ska helt enkelt ta hand om det som händer i närheten och aldrig göra abuse!

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Servervakter ska ta hänsyn till sin roll och sköta den. Hur man inte gör det är utöver abuse och korruption vilket det är nolltolerans emot! Vad Sv-abuse exempelvis skulle kunna vara är när man ska göra en handel med bilar, och så kommer en annan som vill ha samma bil som dig fast han budar mer, och du väljer att banna han för att du ska ha det bättre, och få priset du sa. Alltså sv-Abuse innebär att man utnyttjar sin roll och perms så att man själv har det bättre, vilket också försör rpn. Sedan så finns det korruption vilket skulkle kunna innebära att man revivear sin polare bara för att han förlora ett scenario eller skottlossning, detta är också helt dumt då det bara förstör Unive!

Din servervakts ansökan har blivit godkänd
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Tillbaka