Accepterad mrAdde | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrAdde

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adrian

Vad är ditt discord namn? Adde_.1

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: anders persson 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva han som snäll rolig cool

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: anders växte upp i en fattig familj och jobbar mycket hårt med att huga ved för att få mat till sin familj på 7 hans mamma är sjuk så hon kan inte jobba men pappa jobbar mycket är inte ofta hemma och anders hjälper till med att få mat på bordet. framtids planner är nog att få ett bra jobb och tjäna mycket pengar för att försörja sig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en seriös och unik rp. Jag vill se till att hålla en hög standard på rpn runt om mig och lära känna så många nya personer som möjligt. jag har tidigare erfarenheter av rp där jag har rpat på bland annat bryggeriet , strive och unive. Jag vet hur man rpar på ett socialt sätt och gör scenarion roliga för båda partnerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du spelar inte för makt och pengar vi spelar för rpns skull, vi har ett scenario för att det ska vara roligt för oss båda inte för att du alltid ska vinna och få makt pengar osv, Rp handlar inte om makt och pengar utan det handlar om att göra det man tycker är kul och ha en bra stämning för både dig och mig ett scenario ska vara kul för alla som är med inte bara för dom som vinner. ATT VINNA ÄR INTE ALLTID KUL, det kan vara roligt att bara få vara en del av ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men efter det så blev jag bannad men min rp har blivit mycket bättre sen dess

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att du kör över någon med mening combat logg att du alt f4 i ett sinario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka