Accepterad mrAdde | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mrAdde

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? MrAdde#5568

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär är uppväxt i ett orten område, i Polen han är uppväxt i dålig miljö med mycket kriminalitet, Adrian heter han, han är född 2001-03-04 och bor i en stad som heter Warszawa, Adrian har en mamma en pappa och en storebror, hans storebror är med i ett kriminellt gäng som heter dödspatrullen, han gillar och hänga med sin storebror då han är som en förebild till Adrian, gick i skolan han gick i en privat skola men hoppade av redan av tidig ålder, han började med kriminaliteten som hans brorsa, hans mamma och pappa var alkolister och brydde sig ej om barnen, När Adrian var 14 år gammal så fick han sin första pistol, han köpte den av en i dödspatrullen för 9000kr, Denna skulle han ha som protektion för alla som kom i hans väg, En dag så är Adrian ute med sin vän, då kommer det fram 1 r maskerad man och försöker råna Adrian och hans vän, som tur så hinner dom springa ifrån, Adrian hade sin pt 92 på sig och sköt ner en av dom, Polisen var i området och kom snabbt och tog fast Adrian, satt i en häkte cell i över 3 dagar och väntade på domstol, sedan blev Adrian dömd för mord i fängelse vid ett senare tillfälle, så när han var ute ur finkan så flyttade han till en ny stad och blev han kriminell och börja kocka mefh.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Oftast när man är medborgare på unive så brukar man oftast vilja söka jobb eller bli kriminell. Men om man ska ha jobb så måste man bidra med bra respect och inte vara dum mot sina egna kunder! Jag kan bidra med att ha en jättebra RP level för att jag har haft ganska många jobb innan jag fick indragen. De jobben som jag hade är de följande Mekonomen P-A Vianor och polisen. Om man ska ha jobb så kan man aldig lalla men att jobba och ta det på alvarligt. Aldrig lalla. Så jag kommer bidra med att hålla en jätte hög RP Level och jobba på!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bil arg om jag t.ex förlorar ett scenario utan att man ska ha de så roligt som möljigt och att man ska spela för båda paters rollspelande

Hur hittade du Unive? Av en kompis

Tillbaka