Nekad mrAdde | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrAdde

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? MrAdde#5568

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian strand Han är 22 år gammal och som barn har han haft en väldigt dålig uppväxt. Hans föräldrar har inte funnits på det sättet som alla andra så Adrian började mobba folk i skolan. Han spenderade aldrig någon tid på skolan eller något, Adrian ville bara skaffa pengar så han skulle kunna köpa nya kläder och skor. Därför började han med det kriminella och började känna mer och mer pengar. Adrian köpte dem nyaste och dyraste kläderna och började spendera mer tid på skolan, han började få bättre betyg i skolan och med tiden fick han ett jobb. Och nu har han fått jobb i en annan stad och börjar sin resa på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att ha kul på unive med rp nivån och att skaffa vänner via rp och att umgås med dom jag träffar och att jag är snäll och trevlig mot folk som är det mot mig jag kommer samt köpa bilar och skaffa pengar vapen bli kriminell och ha kul på unive Fivems störta svenska rp server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario som man sitter i behöver man alltid inte ska vinna hela tiden utan att en ska kunna förlora också, Motparterna ska alltså kunna vinna och ha kul också

Hur hittade du Unive? Av en kompis

Vidare till muntligt, Du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka