Ej Antagen mrAdde | Chef-jobb ansökan [Kriminal Vården]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrAdde

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? kriminal vården

Vad heter du i verkligheten? adrian

Vad är ditt användarnamn på discord? Adde_.1

Ange ditt födelsedatum: 4 Mars 2009

När fick du medlemskap på Unive? början 2023 och nu 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef har varit v boss i peaky blinders på unive o har lite chef erfarenhet inom jobb länge sedan på sekuritas 2023 var jag rekryterare

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina framtida planer är att få upp aktiviteten o få så bra personal i ledingen som möjligt. det jag kommer göra är det att jag kommer jag göra mina egna frågor som ska användas vid anställning så jag får bra anställda. jag kommer göra en ny utbildning till typ ledning för att veta att jag får bra personer i ledningen. för att få folk att inte säga upp sig o gilla jobbet så kommer jag göra så att dom som är bra på sitt jobb o är aktiv får som en liten överraskning som pengar o så vidare. för att få alla anställda att vara aktiv i radion så man har tillgång till alla i tjänst 24/7

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? runt 3 timmar per dag men kommer nästan alltid vara aktiv på dc på grund av att jag har det på telefonen

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka