Accepterad MrAdam | Medlem ansökning [L1eandro99]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrAdam

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? MrAdam

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam,Björn 30 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,glad och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En man som tränar mycket och har en stor förmåga för polisen. just nu arbetslös men försöker starta ny framtid som då är att bli polis skaffa nya vänner skaffa ett hem och ha bra rykte och följer lagen samt hjälper samhället lite då och då under min bakgrund. Med en passion för att bli polis. Hans bakgrund har en önskan att tjäna samhället genom rättvisa och trygghet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? med en seriös rp och en spelare som kan hjälpa andra och ha bra rp och att inte bryta några regler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla scenarios ska va rättvisa. jag ska inte alltid vinna som polis det ska va samma som IRL jag får förlora scenariot en gång.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har inte hänt e en seriös rpare

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FRP,VDM Powergaming,RDM META gaming Cop baita

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är aktiv och bra rpare

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka