Accepterad mr_Zency | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr_Zency

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Kaká#8306

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Papadopoulos och föddes 1999. Han växte upp i en tuff och utmanande miljö. Född in i en fattig familj, delade han sitt liv med sin äldre bror som heter Alexander (han bor i staden). Familjen hade svårt att mötas, vilket satte käppar i hjulet för Daniel möjligheter och drömmar. Skolan var ingen enkel plats för han, bristande akademiska resultat och bråk skapade en känsla av isolering och hopplöshet. Efter att ha kämpat med skolan och känt sig misslyckad, tog Daniel ett beslut som hans familj inte förstod, Han hoppade av skolan och valde en annan väg. Med skickliga händer och en stark arbetsmoral började han arbeta som snickare. Denna yrkesväg erbjöd ekonomisk stabilitet, Efter att jobbat i några år skedde det en olycka där han fick en spik i knät. Detta ledde till en period av depression, Men mitt i djupet tändes en gnista hopp. Daniel ville ta tag i sitt liv och utbildade sig till bankman via komvux. Efter utbildningen blev han tipsad av sin vän Valentino att flytta till staden Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som en passionerad medlem kommer jag erbjuda roliga och spännande scenarion till servern. Jag har en lång erfarenhet av rp och har kört på många servar tidigare. Jag tänker alltid på scenariot och hur det ska bli så realistiskt som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man som rollspelare agerar och tar beslut som gynnar eller främjar den motståndarsidan. Det innebär att inte powergejma, och att alla parter i rollspelet ska ha kul under scenariot. tex ett scenario där ingen part förlorar men istället har roligt på ett realistiskt sätt för att skapa en gemenskap i servern.

Hur hittade du Unive? Har känt till servern i flera år och nu känns det dags att bli en del av den. Har sätt på youtube, Tiktok och har blivit tipsad av min vän

Vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Senast ändrad:
Du har 24 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka