Nekad mr_Zency | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr_Zency

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198979699166/

Ditt Hex-ID: 11000013cc351de

Vad är din discord tagg? 466630648132796418

Vem var det som bannade dig? Rozzi

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-08-12 234407.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror det har blivit ett stort missförstånd gällande min ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis valentino (PROD,VERBXSE) va i ett scenario när vi blev jagade. vi krashade in en vägg och jag blev skjuten i bilen, anledningen varför vi var i bråk var för att min kompis kallande han bitch vid piren under ett gräl. efter jag blev skjuten och dog föll jag snabbt genom marken, (detta händer ganska ofta) när jag hade ramlat genom marken så tryckte jag spawnmenu/startade om snabbt, när jag kom tillbaka var jag död och Valentino tog mig till sjukhuset för att räddas, 3 timmar efter kom bannen på oss, detta var förra veckan alla detaljer. min kompis och jag satt discord och han var konfirmera detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag borde Kontaktat med spelarna om att jag föll genom marken och att jag inte stängde av, jag kan förstå varför jag blev bannad , det såg skumt ut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inget minne av om att jag har blivit, jag har dock blivit kickad för mindre situationer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde kontaktat staff när jag föll genom marken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, i framtiden ska jag kontakta alla med spelare vid tvister i scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Fast du connecta inte till Servern efter du quita för att kunna försätta scenariot

Ska du skriva en överklagan, så ska du vara ärlig och erkänna till det du har gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka