Accepterad Mr_zedko | Medlem ansökning [Falleee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mr_zedko

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198385018522/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? R.#5577

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dutchavelli och är nyinflyttad till staden Unive. Dutchavelli växte upp med sina föräldrar i en stad i Bosnien vid namn Sarajevo. Hans pappa var mekaniker och hans mamma jobbade på ett ålderdomshems. Dutchavelli växte upp med sin pappa ofta i garaget och försökte hela tiden från ung ålder förstå sig på hur bilar funkar och hur man mekar på bilar. Detta gjorde såklart att Dutchavelli älskade bilar med tanke på att han växte upp bland dom. Han har stora drömmar, han vill äga sin egna bilfirma i framtiden men det tror han dock inte är möjligt i Bosnien då det är ett relativt fattigt land. Han väljer därför att flytta till staden Unive för att se om han kan uppnå sina dröm där, hur går det för Dutchavelli och lyckas han uppnå sin dröm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag skall bli medlem på Unive då jag har över 2000 timmar och kan bidra med bra rp nivå till Unive. Jag hoppas även att min rp nivå kan fläcka av sig på de andra spelarna på servern då jag själv anser att jag oftast är en av de bättre rparna i min krets, med detta menar jag såklart inte att jag oftast rpar med dåliga spelare utan att jag är självsäker i att jag är snäppet högre i rpa nivå än de andra som brukar rpa. Jag tycker även att jag skall bli medlem då jag har en rätt unik karaktär som inte omfattar brottslighet som brukar vara det vanligaste.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo men som sagt kan jag bidra med bra och mogen rp till servern med tanke på att jag räknas som vuxen i Sverige så skulle jag själv anse att jag är mer mogen i mitt rpande än majoriteten av rpare på de flesta svenska servrar. Jag tror även att jag kan bidra med unik och social rp till servern som jag anser saknas en del i denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska försöka sitt bästa att se till att varje person i scenarion som du är med i skall ha roligt och du skall inte spela för att vinna varje scenarion utan själv målet med att rpa ska vara att du ska ha kul både om du förlorar eller som du vinner, det ska inte spela någon roll utan du skall hela tiden försöka se till att alla parter i scenarion skall ha kul.

Hur hittade du Unive? Som sagt har jag kollat på många live streams men jag skulle även påstå att de rätt svårt att missa den största servern i landet och de känns som en skylighet att veta vad unive är om man spelar fivem i sverige.

Tillbaka