Inaktuell Mr_zedko | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr_zedko

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198385018522/

Ditt Hex-ID: 11000011951369a (Hex)

Vad är din discord tagg?

Vem var det som bannade dig? Står inte, står bara att de är en klacksko

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står en klacksko men det är för duping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett regelbrott och det är självklart att dom då väljer att stänga av mig från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det har nu gått ungefär 2 år sedan jag blev bannad men om jag minns korrekt så var det så att min vän en dag berätta för mig att han hade hittat ett dupe som vi kunde använda oss av för att få mycket pengar, jag visste att det vi gjorde var fel men jag hade inget konsekvenstänk just då. Så jag och min vän dupeade flera miljoner och köpte massor med bilar osv. Detta pågick i ungefär 1 vecka innan vi senare blev permanent avstängda båda två. Idag är min väns ban borttagen men min står kvar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var ingen felaktig ban såklart inte då jag begick ett regelbrott och för det skall man bli straffad på ett eller annat sätt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt var det ett tag sedan jag spelade på Unive så minns inte så jätte bra, men en av de tillfällen tror jag var för att jag lagade min bil utan att använda mig av /me

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo men såklart skulle jag kunna undvika att begå detta regelbrott och fortsatt spela vanligt, men jag var yngre och rätt girig. Men som sagt skulle jag kunna avstå från att göra som min vän sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja en del, det har som sagt gått ungefär 2 år sedan dess och jag har under den tiden lärt mig både rpa på ett helt annat sätt samt att jag lärt mig att gör man fel så får man brösta konsekvenserna och jag skulle säga att jag ändå gjort det med tanke på att jag inte rpat här på 2 år ungefär. Sedan lär man ju sig även att inte begå regelbrott om man vill vara kvar på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka