Accepterad Mr_zedko | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr_zedko

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198385018522/

Ditt Hex-ID: 11000011951369a (Hex)

Vad är din discord tagg? MAJMUNCE#9406

Vem var det som bannade dig? Exritez

Hur lång tid var din ban? 10

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snacka inte ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig eftersom att jag sa till en kille att vi var tvungna att vänta på sandstorm för att få tag på min bil då den blev dvad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så stog jag och en kille som höll på att göra en affär om bilar. Jag tar ut alla mina bilar som jag skulle byta mot hans bil. Vi åker till banken eftersom han ville ha pengarna kontant istället för swish. Vi åker ditt och när vi kommer tillbaks är en av bilarna borta. Jag säger sedan att vi måste nog vänta på sandstorm jag tror bilen har försvunnit. Alltså menade jag att någon dvade den. Efter jag sa det började jag putta in mina fordon in i garaget igen. Staffen skriver till mig att jag inte ska snacka ooc och sen blir jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var lite felaktig ban. Jag tror inte att staffen fattade vad vi höll på med och jag vart ju tvungen att förklara för killen vad som hänt med bilen då han skulle köpa den. Jag kunde inte backa ut ur affären då jag redan gett han pengar och han gett mig nycklarna till sin bil. Så att staffen skriver till mig och sen även stänger av mig tycker jag är rätt fel gjort av han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för sunt förnuft när jag försökte tävla med en kille på motorvägen och en annan gång när jag försökte stjäla fordon utanför Saras dock var det jätte länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde har varit tyst och skrivit de ooc eller till grabben på discord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska säga lilla minsta ooc inte ens något som sandstorm då det är halv ooc.

Har du läst våra regler? Ja

Du har gjort fel men det är inte så grovt, du får en ny chans så tänk på att ej göra om det bara!
Lycka till och ha en bra dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka