Accepterad Mr_zedko | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr_zedko

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: Mr_zedko

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198385018522/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Majmunce

Vad är din discord tagg? MAJMUNCE#9406

Vem var det som bannade dig? Det står ej vem som bannat mig.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag dödat en staff och han vart rädd att förlora vapnet som han hade på sig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis knivhögg en grabb som försökt lura oss på pengar. Sen kommer det en bugatti och två grabbar hoppar ut. Jag och min kompis springer eftersom just dessa grabbar innan försökt råna min vän. Min kompis väljer att gömma sin bakom en buske och grabbarna letare med pistoler runt buskarna. När en av dom närmar sig hoppar min kompis upp ur busken och slår han tills han dör. Sen så kommer jag bakifrån på den andra grabben och vi två slår han tillsammans så att han dör. Sen när jag ska loota han och ta hans vapen blir jag bannad för lallare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en väldigt felaktig ban då han bannade mig bara för att inte förlora sina saker.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte slagit han då han har vapen fast vi har ju de också så tkr de är fear att vi hoppar på han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vissa staffs måste skärpa sig på denna server och kunna förlora scenarion´.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka