Accepterad Mr_viggan0 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr_viggan0

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hhgghgggggg/

Ditt Hex-ID: 10000136cd9a32

Vad är din discord tagg? 𝙈𝙧_𝙫𝙞𝙜𝙜𝙖𝙣#3372

Vem var det som bannade dig? Blev permanent bannad/klacksko.

Hur lång tid var din ban? Permanent bannad på servern och Discorden

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var inte alla som fick en klacksko det var snarare du som fick det.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det skedde en grej för cirka 1 år sedan. Jag spelade på denna server jätte länge då. Jag lallade med mina vänner i ett Discord call en gång. Sen var det en annan kille som jag inte visste vem det var då. Men har ingen aning vrf de bannade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så här var det. Jag och mina vänner har rpat på unive år 2021 vi spelade i 1 år. Skit roligt var det. Men sen så hände en grej. Jag satt Med mina vänner i ett call på Discord och pratade och rpade på unive. Sen så kom det flera av mina vänners kompisar in i vårat call på dc. De var jätte dryga mot oss men mest mig. De lallade medan vi satt och rpade. Men sen var det en kille som var dryg mot mig jätte dryg. Vet inte varför. Men vi började bråka med varandra. Inget allvarligt. Sedan så lämnade de och gick till support och sa massa skit om oss vad vi hade sagt åt de/han men allt var helt fel. De ville bara ha oss bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban för att jag har inte gjort nått. Detta har skett för 1 år sedan. De gjorde så vi/jag inte ku ned spela på servern längre för ingen andledning. Det var lallare som ville ha oss bannade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad små bannad. Exempel cop bait suntförnutft jag har lärt mig att de får ej ske. Detta har jag lärt mig när jag blev whitelist kan alla regler genom mina banns nu?

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle blixt whitelist tidigare för att kunna reglerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ingenting för min permanent ban var helt felaktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka