Nekad Mr_motomoto | Polismyndigheten Ansökan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr_motomoto

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 16 Augusti 2005

Vad heter du på discord? Mr.motomoto#3059

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 43

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara så aktiv som jag kan vara under mina sista veckor under sommarlovet och spela ofta på min fritid.

Vad heter du? Lars Olofson

Hur gammal är du? 82

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, under mitt liv så har jag haft en båt som jag har varit ute med och oftast haft aktiviteter med nära och kära så jag är väldigt självsäker på min simning

Varför vill du bli polis? Jag har upplevt många tragedier i mitt lev och sett det hända utan att människorna straffas eller sätts ditt och jag hoppas på att ifall jag blir polis så kan jag stoppa och minska brotten i Sverige och så har det alltid varit en dröm av min att kunna bli en polis som kan förändra samhället.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Hålla en positiv Stamming när du kanske möter en misstänkt eller ett offer. För att du kan visa dig själv som ett hot mot människorna runt om dig. Visa respekt och lyssna på människorna som kanske är offer och visa att du är på deras sida för ens attityd kan ändra hur människor ser dig. dra inga förhastade slutsatser när du bara hör en liten del av historian och va smart hur du tar din slutsats. Det jag också tycker är väldigt viktigt är att hålla lugnet vid stressiga situationer som tex en gisslans situation för ifall du stressar och gör ett misstag så kan du göra att människor dör.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet är att polisen håller sitt samhälle tryggt och försöker att minska brotten i Sverige så mycket dom kan

Har du några tidigare erfarenheter? Nej jag har ingen tidigare erfarenhet med polisen

Hur är du som person? Jag skulle säga att jag är en lugn och snäll person. Jag kan hantera stressiga situationer och göra det bästa av dom. Jag skulle också säga att jag är en rättvist person och att jag inte behandlar människor orättvist

Är det något vi bör veta om dig? nej tyvärr inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka