Nekad Mr_motomoto | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr_motomoto

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222065984/

Ditt Hex-ID: 11000014b358b40

Vad är din discord tagg? .mrmotomoto

Vem var det som bannade dig? nlbgzq

Bild på banmeddelande: th (1).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett grovt misstag och gjorde ett terrod dåd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och vi sköt på varandra och allt eskalerade och jag gjorde misstaget att skjuta alla som va där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en helt rätt bann och jag ångrar än idag (ett år senare) att jag gjorde det. Jag har försökt hitta andra servar att spela på men inget kommer i närheten av unive. Jag har bara blivit bannad ett fåtal gånger under 1 års perioden jag spelade och är fortfarande arg på mig själv att jag gjorde det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har några små banns men inget över en dag. Jag har lärt mig mycket av dem andra bansen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det är klart jag kunde. Det är ganska självklart att jag kunde, jag önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden och fått det ogjort men det kan jag inte så det jag kan säga är att jag lärt mig av avstängningen och att det inte kommer ske igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av misstaget och tycker att jag suttit av mitt straff genom att vara bannad i snart ett år
jag har lärt mig jätte mycket av bannen. Jag har varit utan unive i 1 år nu och jag saknar det för varje dag som går. Jag gjorde ett stort misstag för 1 år sen och det kommer absolut inte att hända igen ifall ni väljer att ta tillbaka mig. Jag vill bara komma tillbaka och spela på serven jag haft så roligt på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka