Nekad mr_mashmela | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr_mashmela

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? mr_mashmela

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: lukas johansson 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart,stark,snabb

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är uppväxt på landet utanför stan och flyttade till Unive för att söka nya möjligheter. Han har alltid haft ett intresse för bilar, och efter att ha varit i Unive ett tag har min karaktär fått känna på den ”rikas” livsstil. Därför vill han till framtiden fokusera på att skaffa mer pengar och köpa nya, bättre bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett engagerat och realistisk rp. Jag är inte den som är hätsig och ska råna alla utan jag vill ta det lungt och försöka jobba för mina pengar på ett mer realstiskt sett. Jag fokuserar på migsjälv men för att göra realistisk rp så vet jag att man måste ta feluster i rp och inte ha main character syndrome.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra de val som är best för rp:n och inte alltid best och enklast för en själv utan man kan som sagt ta en förlust för rp:n. Alltså att man inte ska main character syndrome.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag tror inte att jag brytit direckt mot en regel, men jag har men jag har hamnat lite ur karaktär någon gång och använt halv ooc, eftersom att som "gäst" på servern kan jag inte använda ooc chatten.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man dödar någon utan en bakomläggande scenario vdm att man använder sin bil som ett vapen metagaming man tar info i riktiga livet istället för ig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka