Accepterad Mr_gangster | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

geturgooseon

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? mr_gangster

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Austin Sundberg han är 45 år gammal, när Austin var liten så bråkade hans mamma och pappa och skilde sig Austin har haft en svår uppväxt men i skolan gick det bra han fick många A i betyg han gick till gymnasie och polis hög skola. Austin vill ansöka till polis och stoppa kriminella, Austin är ganska fattig han har inget jobb ännu även att han har bra betyg Austin följer lagen för det mesta iallafall Austin gillar musik och att gå på nattklubbar och bar, Austin älskar Volvo och gamla bilar men motorcyklar är det bästa Austin vet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och professionell rp inget lallande om man/andra gör fel då rapporterar man det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Svårt att förklara men typ om man eller någon gör ett rån med en bil som går 500 så är inte det så roligt för polisen och då kan man ge polisen en chans genom att inte gasa fullt och låta polisen hänga ikapp

Hur hittade du Unive? Spelat innan men genom TikTok tror jag det var några år sedan.

Godkänd, efter muntlig intervju, välkommen till unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka