Accepterad Mr_Ducky_Drip | Ban Överklagan {Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr_Ducky_Drip

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198239459450/

Ditt Hex-ID: 110000110a4287a

Vad är din discord tagg? oompaloompa#8677

Vem var det som bannade dig? jag vet inte riktigt vad jag blev bannad av, jag tänkte klippa mig uppe vid paleto och blev tpad under marken vid stan och då blev jag bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag satt under världen och då tyckte nog anticheatet att jag flög? sen kom jag dit på väldigt kort tid (1sek) typ som kan vara en anledning i det också

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in the huset där jag skulle klippa mig och satte mig i stolen men det var en stol som låg under stan så jag blev tpad dit och blev bannad nästan direkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde inget fel känner jag då jag ville fixa till mitt hår så det inte stack ut ur min hatt/möss.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för dålig rp för typ 1 år sen nu tror jag, annars var det inget annat än det. Jag lärde mig att ta det mer seriöst när jag spela och inte göra dumma val.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått dit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? A att inte gå dit igen och klippa mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka