Nekad mr_bonne_07 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr_bonne_07

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198206615907/

Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? mr_bonne_07#1576

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Andersson och jag är halvbror med Moose L, när jag var 5 år flydde jag och min bror till sverige då våran olivfarm tidigare hade blivit rånad och uppbränd, Moose pappa hade dött när detta hände och våran mamma gick in i väggen så vi immigrerade till Sverige för att få bättre jobbmöjligheter, vi hade lovat våran mamma att köpa lägenhet och fixa pengar till oss i familjen. När vi kom till sverige lärde vi oss svenska snabbt och jag gick i skolan och pluggade varje dag till toppbetyg. Medans min halvbror Moose sökte sig till polismyndigheten så hade jag många vänner som gillade bilar och min bror Moose lärde mig köra bil och jag blev väldigt intresserad av bilar. Eftersom vi tidigare i familjen hade blivit svikna av samhället och inte kännde oss trygga så vill jag också söka mig till polismyndigheten för att hjälpa till i samhället och göra gatorna tryggare. Mina intressen är bilar och att hjälpa samhället bli en tryggare plats för alla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med hög RP nivå samt respekt och professionell nivå av polisiärt arbete. Jag kommer bidra med roliga och professionella RP situationer där alla kan bidra och ha det roligt i slutändan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja kommer bidra med roliga rp scenarios inte döma folk och hålla mer i ordning på samhället. jag kommer bidra med scenarios där alla får vara med och ha roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ibland så behöver man inse situationen i hand och ge sig och låta sig bli erövra av dom andra personerna

Hur hittade du Unive? kompisar och folk som stramar

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? & Varför ska just du bli Medlem på Unive? Försök igen om 24 timmar!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka